Maksaminen

Verkkokaupassamme on käytössä useita maksutapoja: 

Paytrail. Verkkopankit. Voit maksaa sivustollamme seuraavilla verkkopankkitunnuksilla: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, Handelsbanken, Pop Pankki, Säästöpankki, OmaSP, Aktia, Ålandsbanken

Maksukortit. Visa ja MasterCard-kortit.

Klarna. Osta nyt - maksa myöhemmin!

PayPal.


Toimitus

Saat tuotteesi perille 2-5 arkipäivässä! Toimitamme tällä hetkellä vain Suomeen. Toimituskulut tilaukselle ovat 6,90€.

Saapumisilmoitus

Tilauksen vastaanottaja saa paketin saapumisilmoituksen joko sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun paketti on saapunut postin toimipaikkaan. Pakettitoimituksen etenemistä voi seurata postin JJFI-alkuisen seurantakoodin avulla OmaPosti-palvelussa osoitteessa oma.posti.fi. Seurantakoodi lähetetään asiakkaalle sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastolta.

Paketti hukassa? 

Jos pakettisi ei ole saapunut, vaikka tilauksesta on jo useita päiviä, on mahdollista, että tilauksesi on toimitettu, mutta et ole saanut saapumisilmoitusta. Voit tarkastaa toimituksen tilan osoitteesta oma.posti.fi.

Mikäli pakettisi on seurantapalvelun mukaan toimitettu noutopisteeseen, voit tiedustella pakettia suoraan sieltä. Jos pakettisi on perillä, voit noutaa sen, vaikka et olisikaan saanut saapumisilmoitusta. Ota pakettia noutaessasi mukaan henkilöllisyystodistus sekä paketin lähetysnumero.

Noutamattomat tilaukset

Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta noutamattoman paketin palautuksesta aiheutuvat toimitusmaksu. Veloitamme asiakkaalta 6,90 euroa, jos pakettia ei noudeta. Pakettia säilytetään noutopisteellä seitsemän päivän ajan, minkä jälkeen se palautetaan meille. Mikäli et halua vastaanottaa pakettiasi, sinun on ensin otettava yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoitettava haluavasi palauttaa tilauksesi.



Palautus

HUOM! Varastontyhjennyksen vuoksi nyt myynnissä olevilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.



Reklamaatio

Tuotteiden virheet korjataan toimittajakohtaisten ehtojen mukaisesti. Asiakkaan tulee tarkistaa lähetys (tilattujen tuotteiden kunto) välittömästi vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 vuorokauden kuluessa vastaanottamisesta.

Mikäli olet jo vastaanottanut tuotteen ja huomaat, että tuote on vaurioitunut, ota yhteys asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@emilyfashion.fi. Kuvaile vahinkoa ja liitä mukaan lomakkeelle valokuvia vahingoittuneesta tuotteesta. Ilmoita lomakkeella myös tilausnumero. Älä heitä tuotetta pois, ennen kuin olet saanut siihen luvan asiakaspalvelusta! Joissain tapauksissa tarvitsemme tuotteen meille takaisin, emmekä voi hyvittää tuotetta, jos tuote ei ole tallessa.

Palautus on sinulle ilmainen! Lähetämme sinulle maksutonta palautusta varten Helposti-koodin, joka kirjoitetaan suljetun paketin päälle.

Voit käyttää palautukseen mitä tahansa pakkausta - tärkeintä on, että tuotteet on suojattu hyvin. Varmistathan siis, että käyttämäsi laatikko tai pussi on sisältä puhdas. Muista sulkea pakkaus huolellisesti.

Postin palautukset tulee jättää Postin palvelupisteeseen. Säilytä palautuskuitti, jonka saat palvelupisteestä.

Voit kieltäytyä vastaanottamasta tuotetta, mikäli tuotteen vaurioituminen on selvästi näkyvissä (esimerkiksi tuotteen pakkaus on vaurioitunut). Täytä Postin vahinkoilmoituslomake Postin virkailijan kanssa.

Takaisinmaksu

Kun saamme palautuksesi, vahvistamme sen sinulle sähköpostitse tai tekstiviestitse ja teemme maksuhyvityksen. Hyvitys tapahtuu samalle maksutavalle, kuin tuotetta ostettaessa.

Maksukortti. Takaisinmaksu näkyy tililläsi 2-5-pankkipäivässä.

Paypal. Takaisinmaksu näkyy Paypal tililläsi 2-5 pankkipäivässä.


Maksuvaihtoehdot

Emily Fashion Oy

Sähköposti: asiakaspalvelu@emilyfashion.fi